با گشت و گذار در کانال‌های اجتماعی با نرم افزار جدیدی به اسم «کلاب هاوس» (Club House) برخورد می کنید که در این پلتفرم اشخاص میتوانند به صورت زنده با یکدیگر صحبت کنند و ایده ها خویش را به اشتراک بگذارند. درین نرم افزار مغایر بقیه کانال‌های اجتماعی فقط می توانید از صوت برای برقراری رابطه به کار گیری فرمائید. نکته مهمی که درباره با کلاوب هاوس بایستی مطرح کرد این میباشد که‌این نرم افزار نصیب مهم وظیفه خویش یعنی جنبه «اجتماعی» کانال‌های اجتماعی را برجسته نموده است. در‌این یادگرفتن خاطر می گیریم که کلاب هاوس چه میباشد و به چه شکل می‌قدرت از قابلیت و امکان‌های آن به کار گرفت.


طریق استفاده از کلاب هاوس

به کارگیری از کلاب هاوس بسیار معمولی میباشد ولی قبل از نصب و استعمال از آن می بایست بدانید که فعلا برای استعمال از این نرم افزار می بایست از طرف فرد دیگری دعوت‌طومار داشته باشید یا این که اسم خویش را در لیست انتظار رزرو فرمائید. پس از اخذ دعوت‌طومار صرفا کاری که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که در «اتاق‌ها» (Rooms) عضو گردید یا این که روم جدیدی را با میزبانی خودتان ساخت‌و‌ساز فرمائید. مانند بقیه کانال‌های اجتماعی نیز در نصیب «غذا» (Feed) مواقعی به شما اکران داده میشوند که آن‌ها‌را «دنبال» (Follow) کرده باشید و مربوط به فن و تخصص شما باشند.

منوی اساسی در کلاب هاوس شبیه تصویر پایین میباشد که در آن میتوانید اشخاص، اسم‌ها و کلمه ها کلیدی را کاوش فرمائید. همینطور قابلیت و امکان ارسال دعوت‌طومار، مشاهده حادثه ها و اعلان‌ها و دسترسی به پروفایل از روش این قسمت اجرا می گیرد.

با تمرکز در تصویر بالا، آیکون زنگوله‌مانندی را مشاهده می کنید که با یک دایره قرمز رنگ علامت داده گردیده‌است. عمل‌های متفاوت در کلاب هاوس به یاری این آیکون استحضار‌رسانی میگردند یعنی در‌حالتی که اشخاص جدیدی به‌این کانال اجتماعی پیوسته باشند یا این که این‌که فعالیتی در روم‌های متبوع یا این که به وسیله مخاطبان شما شکل بگیرد، با لمس این آیکون از آن استحضار پیدا می کنید. اما پیرو متن نیز شرح نصیب‌های متعدد این نرم افزار ارزیابی می‌گردد.


لینک و پیوند دانلود کلاب هاوس

برای دانلود اپلیکیشین کلاب هاوس میتوانید از لینک و پیوند تحت به کار گیری فرمایید. ولی اکنون ورژن قانونی این نرم افزار صرفا برای iOS بسط پیدا کرده و ممکن میباشد در آینده‌ای مجاورت برای بقیه سیستم برهان‌ها مانند اندروید نیز بسط پیدا نماید.

برای دانلود clubhouse از اپلیکیشن‌استور اینجا کلیک نمائید.


بر طبق اعلام سازندگان این نرم افزار، در تاریخ نهم می ۲۰۲۰، ورژن قانونی کلاب‌هاوس برای اپل منتشر شد و اینک در مغازه گوگل با ip ایالات متحده در دسترس میباشد. این ورژن در بقیه کشورها به طور «پیش تصویب‌اسم» (Pre-register) ارائه گردیده که بنابر اعلام کمپانی آفریننده، طی روز ها و هفته‌های پس از تاریخ نام برده در بقیه کشورها نیز قابل دسترس خواهد بود. برای دانلود پوشه نصبی (APK) ورژن آزمایشی (بتا) میتوانید از لینک و پیوند تحت مبادرت نمایید. همینطور ورژن‌های غیر قانونی نیز برای این نرم افزار ارائه گردیده‌اند ولی سفارش میکنیم به جهت مسائل امنیتی،‌ از ورژن قانونی کلاب هاوس برای اندروید به کار گیری نمائید. همینطور با دقت به آزمایشی بودن این ورژن، وجود برخی ایرادات در آن پیش‌بینی می شود.

 

ورژن های غیر قانونی ارائه گردیده برای پلتفرم های متعدد

ورژن‌هایی غیرقانونی نیز به وسیله توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار‌های تلفن همراه درج شده‌اند که گرچه نمی‌قدرت امنیت آنان را ضمانت کرد البته می‌اقتدار برای آشنا شدن با این نرم افزار و آزمون کردن امکان‌های آن از این ورژن‌ها سود گرفت. به‌دنبال، لینک و پیوند دانلود این ورژن‌های غیررسمی را قرار داده‌ایم. ورژن‌های اندروید، مک و لینوکس بوسیله بسط‌دهندگان اهل ایران مندرج‌اند که اما ورژن‌های بی نقص‌تری از نوع روسی آن برای اندروید می باشند.

دانلود کلاب هاوس برای اندروید یا این که به عبارتی کلاب هاوز (ورژن غیر قانونی کلاب هاوس) از کافه بازار

 

Hallway یا این که سالن ورودی در کلاب هاوس چه است؟

«سالن ورودی» (Hallway) نامی میباشد که کلاب هاس برای ورقه طعام در حیث گرفته میباشد و در آن، چت‌روم‌های آنلاین و فعال را مشاهده میکنید.

 

شرح قسمت‌های گوناگون نرم افزار کلاب هاوس

آن گاه‌که با سالن ورودی کلاب هاوس آشنا شدیم در پی قصد داریم قسمت‌های مهم این نرم افزار را مرور کنیم و طریق استعمال از ‌آن‌را خاطر بگیریم.

منو بالایی

در تصویر قبلی، منو بالایی Clubhouse اکران داده شد‌ه‌است. به ترتیب از چپ به راست مورد‌های مختلفی وجود دارا هستند. او‌لین آیکون از سمت چپ، قابلیت و امکان «کاوش» (Member Search) میباشد که اشخاص متعدد را می‌اقتدار از روش اسم کاربری، اسم یا این که لغت ها کلیدی جانور در پروفایل آنها کاوش کرد. آن گاه آیکون پاکت طومار وجود داراست که برای ارسال دعوت‌طومار در حیث گرفته گردیده‌است و جلوتر نیز به آن پرداخته میشود.

مورد سوم، آیکون روزنگار میباشد و رویدادهای پیش رو در آن مندرج‌اند. نصیب «اعلان‌ها» (Notifications) آیکونی زنگوله‌مانند را مشتمل بر میگردد که از روش آن قابلیت مشاهده اعلان‌ها وجود داراست. در غایت نیز آیکون پروفایل را مشاهده می کنید که تصویر پروفایل و بیو خویش را در آن قرار می‌دهید. طرز تایپ کردن متن برای بیو کلاب هاوس نیز درپی آورده گردیده است.

پیکربندی کلاب هاوس

در صورتی‌که در ورقه پروفایل خویش، آیکون چرخ‌دنده را لمس فرمائید به پیکربندی نرم افزار هدایت می شوید. او‌لین نصیب از این پیکربندی، قسمت اعلان‌ها میباشد.

در نصیب «Frequency»، دفعات اکران اعلان‌ها را تهیه میکنید. در صورتی‌که آیتم «Include Trending Rooms» فعال باشد، اعلان‌های مرتبط با روم‌های دوستداشتنی را اخذ می کنید. برای توقف اعلان‌ها نیز می بایست از مورد «Pause Notifications» مصرف شود.

درپی،‌ بخشی یار و همدم با لینک و پیوند‌های فرنگی وجود دارا‌هستند که در تصویر پایین علامت داده‌ گردیده‌اند. در نصیب «What’s New»، فهرستی از آخری به‌روزرسانی‌های نرم افزار آورده شد‌ه‌است. برای دسترسی به سوال های متداول و رابطه با کلاب هاوس میتوانید از قسمت «FAQ/Contact us» امداد بگیرید. برای گزارش ایرادات از «Report Incident» به کار گیری فرمایید. آئین‌طومار‌ها و راهنماهای کلاب هاوس در قسمت «Community Guidelines» قرار دارا هستند. همینطور، وضعیت استعمال از سرویس ها و سیاست‌های مراقبت حریم محرمانه به ترتیب در قسمت‌های «Terms of Services» و «Privacy Policy» قرار داده گردیده‌اند.

با اعتنا به اهمیت شناخت با طرز بازاریابی از روش تلفن، «فرادرس» مبادرت به تکثیر فیلم فراگیری بازاریابی و فروش تلفنی کرده که لینک و پیوند آن در‌پی آورده شد‌ه‌است.


روم در کلاب هاوس

روم‌ها تحت عنوان قلب کلاب هاوس شناخته میگردند و برای یافت کردن آنها کافی میباشد در «Hallway» اسکرول نمایید. نکته حائض اهمیت درباره با روم‌ها این میباشد که شما همگی آن ها را مشاهده نمی کنید بلکه آنان بوسیله الگوریتم‌های نرم افزار به شما اکران داده میشوند. عناصری اکران داده گردیده برای روم‌ها در ذیل فهرست گردیده‌است.

اسم کلوپ واحد سنجش در کنار آیکون سبزرنگ «منزل»
اسم روم که در بعضی موردها برای زیبایی و خوانایی بیشتر از ایموجی‌ها در آن مصرف شده میباشد.
فهرستی از تعداد گویندگان و حضار


Stage و Speaker در روم کلاب هاوس

بعداز این‌که وارد یک روم شدید، «صحنه» (Stage) را به یار شنوندگان آن مشاهده میکنید. فهرستی از کلیه اشخاص حاضر در صحنه به همدم عکس پروفایل و اسم کوچک اکران داده گردیده‌است. در حالتی‌که کاربری در هفته قبلی عضو گردیده باشد، آیکونی (ایموجی ضیافت) در کنار اسم وی اکران داده شود و همینطور نشان میکروفون بیان کنده انقطاع یا این که وصل بودن صدای وی خواهد بود.

در Stage روم‌ کلاب هاوس، عده ای موسوم به «گوینده» (Speaker) قرار می گیرند که اینک درگیر حرف می باشند و «حضار» (Audience) یا این که شنوندگان نیز با دقت به اسم آنان، نقش مستمع را در روم کلاب هاوس دارا‌هستند. ولی در‌پی متن، روش به کار گیری از دکمه‌های روم کلاب هاوس را تحلیل می کنیم تا با طرز کسب اذن برای کلام کردن در روم‌ها نیز آشنا گردید.

 

دکمه های روم کلاب هاوس

وقتی‌که به یک روم وارد می شوید، دکمه‌هایی برای شما اکران داده میگردند که تعامل با اشخاص از روش آنها شکل می گیرد. در صورتیکه تحت عنوان «حضار» (Audience) در روم حضور داشته باشید، دکمه‌های پایین برای شما وجود خواهند داشت.

برای خروج بایستی دکمه «Leave» را لمس و برای سخن زدن، نشانه دست را لمس فرمایید تا درخواستی برای مدیریت نبی گردد. برای دعوت دنبال‌کنندگان خویش به روم نیز از آرم «+» به کار گیری فرمائید. در‌صورتی‌که در «صحنه» حضور داشته باشید، به مکان آیکون «دست» آیکون «میکروفون» وجود دارااست که می‌قدرت برای سخن کردن از آن بهره برد.

 

طرز ساخت و ساز روم در کلاب هاوس چگونه میباشد؟

در موقعیت کلی، وقتی‌که یکی‌از چت‌روم‌های صوتی را تولید می کنید، اشخاص متفاوت به آن وارد میگردند و این قابلیت برای شما وجود دارااست که درباره‌ی مسئله متبوع خویش استارت به حرف فرمایید. در واقعیت در صورتیکه با تشکیل داد پادکست آشنا باشید، کلاب‌هاوس را بایستی شکلی تعاملی از یک پادکست تیتر کرد. برای این‌که یه روم را ساخت و ساز نمایید، در پنجره اساسی طعام، دکمه سبزرنگ را لمس فرمایید. همینطور با به کارگیری از آیتم «Add a Topic» نیز قابلیت و امکان افزودن مورد وجود دارااست.

سفارش می‌گردد که مسلما موضوعاتی را اضافه فرمایید تا جنبه تخصصی فعالیت شما بیشتر معلوم شوند. بویژه درصورتی که یک دیجیتال مارکتر باشید می دانید که چه طور این فعالیت را اجرا دهید چراکه به نیکی با زمینه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آشنا می باشید و با ایجاد محتوای مطلوب و موضوعی، استفاده کننده متبوع خویش را جذب میکنید.

چطور یک روی داد را در کلاب هاوس ساخت‌و‌ساز کنیم؟

حتی درصورتی که نخواهید یک روم ساخت و ساز نمائید، قابلیت و امکان تولید «روی داد» (Event) وجود دارااست. به صورت نمونه ممکن میباشد بخواهید رویدادی درباره با اشکال عکاسی برگزار یا این که در مورد اشکال تکنیک‌های روتوش و ادغام‌بندی در عکاسی کلام فرمائید. در قسمت بالای طعام، تاریخ حادثه ها را پیدا می کنید و قابلیت پیوستن به آنان نیز وجود دارااست. برای تهیه روی داد خودتان می بایست آیکون «روز‌نگار» را لمس نمایید.

با لمس دکمه روز‌نگار، به پنجره پایین هدایت می گردد و میتوانید تیتر، مهمانان و تاریخ و فرصت روی داد متبوع خویش را به یاروهمدم کلوپ صاحب خانه و توضیحات روی داد تولید فرمایید. همینطور در شرایطی که خودتان در کلاب هاوس صاحب و مالک یک کلوپ باشید نیز اشخاص عضو کلوپ از اتفاق افتاد شما مطلع میگردند.


روش کوشش روم ها در کلاب هاوس

با ورود به روم‌ها در کلاب‌هاوس میبینید که صحنه‌ای قراردارد که در آن اشخاص متعدد اذن کلام دارا‌هستند. صحنه‌ها مشمول «رئیس»‌ (Moderators) و «گویندگان» (Speakers) میباشد که مدیران با ستاره سبز آرم داده گردیده‌اند. وظایفی که تحت عنوان رئیس میتوانید داشته باشید در تحت فهرست گردیده‌اند:‌

جدا و وصل صدای گویندگان: با لمس دکمه میکروفون روی آیکون آنان می‌اقتدار صدای گوینده را جدا و وصل کرد.
افزودن اشخاص به صحنه: برای این عمل اشخاص تقاضاکننده بایستی اذن بگیرند که با این فعالیت، اعلانی برای مدیریت اکران داده می‌گردد و قابلیت پذیرش یا این که به تعویق پرت کردن درخواست وجود داراست.
قابلیت جابجایی گویندگان و تبدیل آن ها به حضار: با این فعالیت، گویندگان دیگر صحنهی برای حرف نخواهند داشت.

شنوندگان نیز فالوورهای اشخاص در بقیه روم‌ها را تشکیل میدهند. هنگامی که در «سطح حضار» (Audience Level) قرار داشته باشید میتوانید با فشار دادن آیکون دست‌، به اصطلاح دست خویش را برای سخن بلند نمائید. در‌صورتی‌که که رئیس به شما اذن دهد، قابلیت و امکان سخن در صحنه را خواهید داشت. همگی اشخاص حاضر در روم این قابلیت و امکان را خواهند داشت که با فشار دادن دکمه «+»، به روم وارد شوند.


مانند بقیه کانال‌های اجتماعی، این قابلیت در کلاب‌هاوس وجود داراست که پروفایلی بسازید و به دیگران، سرویس ها خویش را معرفی فرمائید. از آن‌جایی که ممکن میباشد این قابلیت و امکان وجود داشه باشد که نشانی پروفایل کلاب هاوس را بعد ها مانند لینکدین در سوابق کاری خویش نیز درج نمایید، ایجاد کرد مطلوب آن اهمیت بالایی داراست. تصویر پروفایل را نیز میتوانید از آلبوم تلفن همراه گزینش یا این که این‌که با به کارگیری از دوربین تلفن همراه، عکسی تهیه و تنظیم فرمایید. همینطور این قابلیت وجود دارااست که «بیو» (Bio) خویش را در پروفایل بنویسید. سه خط نخستین بیو – نزدیک به ۱۲۵ کاراکتر – تحت عنوان پیش‌اکران در بقیه روم‌ها اکران داده می گردند. در نصیب بیو کلاب هاوس نمی‌توانید ایموجی یا این که لینک و پیوند‌های متفاوت مانند بهلینک قرار دهید.


بیو کلاب هاوس

همان گونه که گفته شد، سه خط اولیه بیو در پیش‌اکران برای بقیه یوزرها نشانه داده میشود. بقیه موردها علامت داده گردیده مشمول عکس پروفایل، تعداد دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان میباشد. در مطالب قبلی «خبر نامه فرادرس» در زمینه‌ی بیو اینستاگرام و طریق تایپ کردن یک بیو تاثیرگذار سخن کردیم البته به دنبال، نکاتی کوتاه را برای تایپ کردن بیو کلاب هاوس بیان می کنیم.

کلاب هاوس اپلیکیشینی میباشد که به صورت زنده میتوانید در آن کلام فرمایید. در سود، اطلاعاتی پیرامون موضوعات کلام خویش در بیو قرار دهید.
اکنون، فقط پیوند‌های قابل کلیک در بیو، پیوند اینستاگرام و توییتر شما میباشند. به این ترتیب، یک روش مطلوب این میباشد که با گذاشتن لینک و پیوند در بیو اینستاگرام آشنا باشید و از فاوورها نیز بخواهید به پیوند شما در بیو اینستاگرام رمز بزنند.
موضوعات آیتم عشق خویش را فهرست فرمایید تا اشخاص از این موضوعات استحضار داشته باشند و بر این پایه شما‌را جلسات خویش دعوت نمایند.
به صورت قابل قبولی از کلمه ها کلیدی استعمال فرمایید. با این عمل به اشخاص متعدد امداد می کنید که به هنگام کاوش، شما‌را بیابند.
متن بیو خویش را در یکسری خط بنویسید تا نوشته‌ای دارای انسجام و سازماندهی گردیده داشته باشید. برای این فعالیت بایستی متن را در محل دیگری بنویسید و آن‌را در بیو وارد فرمایید.


بخش اعظمی از یوزرها کلاب‌هاوس ترجیج میدهند بیو خویش را در اپلیکیشن‌هایی مانند «Notepad» بنویسند و آن‌را در پروفایل وارد نمایند. با این فعالیت دست‌کم قابلیت درج ایموجی‌ها نیز مهیا میگردد. در تصویر پایین می توانید مثال‌ای از بیو کلاب هاوس را ببینید. درین بیو، تعداد فالوورها در بقیه کانال‌های اجتماعی نشانه داده گردیده و ادله تعقیب کردن فرد و رزومه کاری وی نیز درج گردیده‌است.


پیکربندی بیو کلاب هاوس

در شرایطی‌که دکمه چرخ‌دنده را در سوی راست بیو لمس نمائید، به پیکربندی آن دسترسی خواهید داشت که تصویری مانند پایین به شما اکران داده می شود. درین نصیب می توانید پیکربندی مختلفی را اجرا دهید که برای مثال آنها قابلیت تهیه «اعلان‌ها» (Notifications) میباشد که پیشتر به آن اشاره شد.

همینطور در نصیب «Interests»، عشق‌مندی‌های خویش را تهیه و تنظیم می کنید تا بر پایه ی آن‌‌‌، روم‌های مربوط به این عشق و علاقه‌مندی‌ها به شما اکران داده شوند. برای این‌که اکانت‌های توییتر و اینستاگرام را به کلاب هاوس متصل فرمائید از این نصیب میتوانید مبادرت فرمایید تا پیوند آن ها در بیو اکران داده شوند.

چه‌طور اشخاص آنلاین و روم ها را در کلاب هاوس پیدا کنیم؟

بعداز شناخت مختصر با این نرم افزار به قسمت طعام برمی‌گردیم. وقتی‌که در قسمت «طعام» (Feed) قرار دارید، با لمس آیکون تحت و سمت راست شیت موبایل به اشخاص و کلوپ‌های آنلاین دسترسی خواهید داشت.


چطور اشخاص متفاوت را به کلاب هاوس دعوت کنیم؟

برای ارسال دعوتنامه، آیکونی مشابه به پاکت دعوتنامه وجود داراست که با لمس آن، قابلیت و امکان ارسال دعوتنامه را خواهید داشت. بدین نکته هم دقت نمائید که با به کار گیری بیشتر از نرم افزار، اذن ارسال دعوتنامه های بیشتری را هم خواهید داشت.


ساخت و ساز کلوپ در کلاب هاوس چه‌گونه میباشد؟

کلوپ‌ها، تیم‌هایی بر مبنای عشق‌مندی‌های متعدد میباشند که اشخاص می توانند در آنها عضو شوند. اینک هر فرد فقط ۲ کلوپ را قادر است فعال‌سازی نماید و برای آن می بایست فرمی مالامال نمائید و درانتظار پاسخ باشید. ولی در آینده‌ای مجاورت این مراحل بی آلایش‌خیس شود.

کلوپ‌های کلاب هاوس همانند آن‌چه که در تصویر ذیل اکران داده گردیده‌است، برای ساخت اجتماعات باطن‌نرم‌افزار‌ای کاربرد دارا هستند. قابل ذکر میباشد که روم‌ها در کلوپ‌ها می توانند به طور همگانی یا این که سری ایفا عمل نمایند.


اینک کلاب هاوس از موسسان کلوپ‌ها می خواهد که دست کم یک مکالمه تکراری را میزبانی نمایند. برای این‌که کلوپی احداث نمائید بایستی سه مکالمه یا این که همایش صوتی تکراری را برگزار و آن گاه، فرم درخواست خویش را مالامال نمائید. دقت داشته باشید که چهار نوع عضویت در کلوپ‌های کلاب هاوس وجود دارا هستند که در‌پی به توضیح آنان میپردازیم.«موسس» (Founder):‌ صاحب و مالک کلوپ میباشد. مالک کلوپ قادر است توضیحات و مقررات مرتبط با کلوپ را سازماندهی نماید و همه این مفاد به پذیرش هیچ درخواستی نیاز ندارند.
«مدیریت» (Admin):‌ به وسیله موسس یا این که بقیه مدیران (ادمین‌ها) منصوب می گردد. مدیریت می تواند حذف و اضافه اعضاوجوارح را ایفا دهد و روم‌های همگانی و محرمانه را ساخت‌و‌ساز نماید.
«اعضاوجوارح» (Members):‌ عضو تاییدشده کلوپ میباشند. عضو میتواند روم‌های سری – و خیر همگانی – برای کلوپ ساخت نماید. همینطور این قابلیت برای وی وجود دارااست که در روم‌های همگانی و سری کمپانی و اعضای بقیه کلوپ‌ها را برای عضوگیری گزینش نماید.
«دنبال‌کننده» (Follower):‌ عضو قانونی کلوپ وجود ندارد. فالوور می تواند عمل‌ها همگانی کلوپ را دنبال نماید البته قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز روم برای کلوپ را نخواهد داشت.

 

چگونه دعوتنامه کلاب هاوس را دریافت کنیم؟

بهترین راه برای خرید دعوتنامه ی کلاب هاوس خرید از یک سایت معتبر و با پشتیبانی سریع است.

با کلیک برروی اینجا وارد یکی از بهترین و مناسب ترین و ایمن ترین سایت های خرید دعوتنامه کلاب هاوس خواهید شد.

 

bitly.com:

https://bit.ly/2R7d1fZ

tinyurl.com:

https://tinyurl.com/ehzbrsuf

yun.ir:

https://yun.ir/2ckvh8

1da.ir:

https://1da.ir/SEEzZS

b2n.ir:

https://b2n.ir/u10862